Zin om verder te lezen?
Om dit artikel verder te lezen moet je lid zijn van het VOV netwerk.
Ben je reeds lid? Log dan nu in om verder te lezen.
"Alhoewel het boek heel sterk vertrekt vanuit marketing en customer perspectief heeft dit zeker voor L&D een meerwaarde. Want ook voor L&D geldt: klantgerichtheid gebruiken als strategie maakt je onzichtbaar. We hoeven ons niet te buigen naar alle verwachtingen, behoeften en wensen van de klant." Mieke Vandewaetere over 'You do you' van Nele Pieters en Stephanie Duval (2020).
Eerst wat willekeurige informatie over jezelf, Mieke: welke opleiding zou je kiezen als je nu 18 jaar was? Hoe zou je je dagen invullen als je een basisinkomen kreeg? Welke huishoudelijke taak doe je (stiekem) graag?
Mieke Vandewaetere: "Ik was zeker voor de opleiding geneeskunde gegaan, uiteindelijk is zes jaar studeren niet zo lang als je bekijkt hoe lang ik nu al aan het studeren ben. Bij een basisinkomen zou ik zeker de helft van mijn tijd aan vrijwilligerswerk besteden: wandelen met honden uit het asiel, helpen op school, helpen in de buurt. De huishoudelijke taak die ik stiekem wel graag doe: strijken, maar dat is absoluut niet cool om te vermelden."
Bedankt! Kun je kort vertellen waar het boek over gaat?
"De titel lijkt je te duwen in de richting van een zelfhulpboek. "You do you, en de juiste mensen zullen je vinden". Het eerste hoofdstuk lijkt dit te bevestigen...
Om dit artikel verder te lezen moet je lid zijn van het VOV netwerk.
Ben je reeds lid? Log dan nu in om verder te lezen.