Jobat Media reageert op veranderingen in rekruteringsmarkt

HR Artikels
Logo Jobat

Rekruteringsmarkt in continue evolutie

Kandidaten gaan via hun smartphone en tablet gericht op zoek naar relevante content. Werkgevers moeten hier snel op reageren en mee evolueren, willen ze de race naar talent winnen.

Ook bij Jobat Media hebben ze dat begrepen. De eerste innovaties concentreren zich rond online video.

De kracht van video

Het belang van video als communicatiemiddel neemt steeds toe. Bewegende beelden en relevante content zijn onontbeerlijk voor een effectieve online marketing- en rekruteringstrategie.

Ook bedrijven beginnen de kracht van video te ontdekken als ze willen connecteren met potentiële medewerkers.

Mark Maldeghem (Business Director Jobat Media): “Door video wek je een groter vertrouwen en creëer je als werkgever een positief beeld bij de kandidaat die voor het eerst met jouw bedrijf kennis maakt. Sollicitanten vinden het heel gewoon om via online videodiensten te communiceren of filmpjes op te nemen om hun motivatie toe...

Zin om verder te lezen?

Om dit artikel verder te lezen moet je lid zijn van het VOV netwerk.
Ben je reeds lid? Log dan nu in om verder te lezen.

Word nu lid Inloggen